| Dutch Fun Server :: Forums :: Games :: CoD 6 Modern Warfare 2 |
|
<< Voorgaande discussie | Volgende discussie >> |
| Cod MW2, gehacked? | ||
![]()
|
|
|
Moderators: Dutchfunserver, Animal, Wappieboy, KPeetje
|
| Auteur | Bericht | ||
| CoD MW2 |
| ||
| Gast | Beste vrienden, Wil rustig een spelletje Cod mw2 spelen, team deatmatch, skidrow, alles ok. Match begint, alles begint wat vreemd te doen, en ik verlaat snel de server. Ik kijk naar men stats, alles gereset naar: Kills 9001, wins 9001, etc. Bij 'create a class' zijn al mijn slots gewijzigd. overal staat overigens "Corrupted!!". Zet alles terug zoals ervoor en wil opnieuw proberen te spelen. Maar telkens ik nu wil spelen is mijn zicht helemaal vern**kt, mijn radar werkt niet en rechtsboven staan vanalle cijfertjes zoals " - snapshots-", "server time" etc. Heb dan afgesloten en in games library van steam "delete local content" en "reinstall" gedaan, maar dit blijkt niet te werken. conclusie: Ik ben op een of andere server terechtgekomen van een hacker (?) en kan nu niet meer spelen. Weet iemand raad? Dank bij voorbaat ! | ||
| Terug omhoog | | ||
| Animal |
| ||
![]() ![]() Geregistreerde deelnemer #2 Geregistreerd: 17 jan 2009 - 16:12berichten: 400 | Als textures en grapichs verdwijnen of onjuist weergegeven worden kan het misschien één van de volgende problemen zijn: 1) driver probleem met de video card 2) overhitte CPU / GPU 3) corrupt installatie 4) PSU of grafische kaart stuk Als dit niet het probleem is kun je misschien een oplossing vinden in dit draadje. URL link En heb ook een video tutorial op you tube gevonden die je verder zou kunnen helpen. Staat in dit draadje. URL link [ Bijgewerkt 11 jul 2010 - 04:40 ] BeFree | ||
| Terug omhoog | | ||
![]()
|
|