| Dutch Fun Server :: Forums :: Games :: CoD 6 Modern Warfare 2 |
|
<< Voorgaande discussie | Volgende discussie >> |
| LvL up stats to prestige 70 10the. | ||
![]()
|
|
|
Moderators: Dutchfunserver, Animal, Wappieboy, KPeetje
|
| Auteur | Bericht | ||
| Animal |
| ||
![]() ![]() Geregistreerde deelnemer #2 Geregistreerd: 17 jan 2009 - 16:12berichten: 400 | EAM staat voor Easy Account Manager voor CoD MW2. Met deze backup account manager is het ook mogelijk om alles in de multiplyer game te unlocken, inclusief alle emblems challenges etc. Met ander woorden je bent direct prestige 70, 10th rank. In-game veranderd niets. Gebruik op eigen risico. Easy Account Manager voor CoD MW2 is a solution for importing, exporting and backing up your entire Call of Duty: Modern Warfare 2 multiplayer playing statistics, including unlocks, custom weapon configurations, emblems, challenges, and more! Easy Account Manager is a game enhancement utility, allowing users to save multiplayer game progress, share stats and playing history with others. Easy Account Manager is not a hack or a cheat. Download hier [ Bijgewerkt 22 jul 2010 - 16:43 ] BeFree | ||
| Terug omhoog | | ||
| Anoniem |
| ||
| Gast | ik heb echt iets waar ik niets van weet als ik men spel wil opstaten val ik weg van het spell en komt er op cheat detected wat moet ik doen? | ||
| Terug omhoog | | ||
| Animal |
| ||
![]() ![]() Geregistreerde deelnemer #2 Geregistreerd: 17 jan 2009 - 16:12berichten: 400 | Met punkbuster meldingen zijn er verschillende meldingen die je op weg helpen met wat er aan de hand zou kunnen zijn. Ik neem aan dat het om CoD 6 gaat en daar heb ik geen ervaring mee. Maar je kan je cheat verwijderen en opnieuw proberen op de hoop dat het geen permanente ban is. Ik weet wel van berichten dat ze bans in CoD 6 nooit opheffen. Als je geen cheat gebruikt hebt zou ik contact zoeken met IW, Steam en VAC om toch te proberen om er achter te komen wat het kan zijn. [ Bijgewerkt 08 aug 2010 - 17:03 ] BeFree | ||
| Terug omhoog | | ||
| Anoniem |
| ||
| Gast | Werkt die EAM nog of is dit alweer gefixed? En hoe groot is de kans dat je hier mee gebanned wordt? | ||
| Terug omhoog | | ||
| Animal |
| ||
![]() ![]() Geregistreerde deelnemer #2 Geregistreerd: 17 jan 2009 - 16:12berichten: 400 | Die EAM werkte bij mij perfect. Heb er geen problemen mee gehad. Heb wel inmiddels de game van de pc afgeknikkerd omdat ik de game in combinatie met Steam niet kan waarderen. Dat is meer een principe kwestie van mij. Tot een week geleden heb ik veel plezier van de EAM gehad. Klein rekensommetje. Ik heb er een klein jaartje over gedaan om in het eerste niveau level 70 te halen. Ik zou er dus bijna 7 jaar over doen om door die 7 pro levels heen te komen om alle medals te verdienen. BeFree | ||
| Terug omhoog | | ||
| Voodoochild |
| ||
![]() Geregistreerde deelnemer #16 Geregistreerd: 27 mrt 2009 - 15:10berichten: 64 | Als je in COD6 "cheat detected" krijgt heb je een permanente BAN te pakken. De cheat verwijderen helpt in dit geval niet, een nieuw spel kopen wél............. Waarschijnlijk heb je een wallhack of aimbot gebruikt, vind het in dat geval ook niet erg dat je gebanned bent...wel zonde van je €60,- [ Bijgewerkt 05 sep 2010 - 21:04 ] | ||
| Terug omhoog | | ||
![]()
|
|