Forums
Begin nieuwe discussie
Moderators: Dutchfunserver, Animal, Wappieboy, KPeetje
Auteur Bericht
Dutchfunserver
05 feb 2009 - 22:16 Quote

Geregistreerde deelnemer #1
Op verzoek van enkele members hebben we een moderne paintball mod geinstallerd op de DFS CoD4 server. We kunnen nu dus ook paintballen in CoD4.

Hiervoor moet je dan de mod hier vandaan halen. Lees de read me en install tekst documentje in de zip file.

De mod geeft het effect van een moderne paintball gevecht. Verschillende paintbal guns kun je vrijspelen. In de mod zul je ook met je ex stijgen als je tegenstanders kunt raken en zo meer kunnen afstellen in je perks. In de cycle staan 7 nieuwe paintball mappen.

Onderdelen:
- 15+ nieuwe wapens inclusief de Tippmann X7, Spyder MR2, Tac-5, A-5, Angel 1455, etc.
- 30+ Attachment upgrades en Level Up!
- Rocket launcher, grenade launcher and paint grenades
- Drie selecteerbare gekleurde rook granaten; blauw, geel en oranje
- Drie nieuwe spel typen: Strong Arm, Team Swap, and Last Team Standing
- Search and Destroy and Sabotage bombsite verf explosies
- Zeven nieuwe mappen; Warehouse, Forest, Speedball, Bunkerhill, Pro-Speedball, Speedball 1 en 2
- Verschillende opties zoals aan en uitzetten van de gun nesten.
- Aangepaste geluiden, effecten, modellen, plaatjes, teams etc.

[ Bijgewerkt 05 feb 2009 - 22:28 ]

BeFree
Terug omhoog
Dutchfunserver
06 feb 2009 - 07:32 Quote

Geregistreerde deelnemer #1

Install info:
De mod kun je op de website downloaden (259 MB). Na de download moet je de zipfile unzippen.
Vervolgens zet je de usersmap en de Mods mappen in de hoofd dir/map van je CoD4 game.
Staat er in je hoofdmap al een usermaps of Modsmap, moet je alleen de inhoud ervan in de gelijke map erbij zetten.

BeFree
Terug omhoog
Animal
06 feb 2009 - 21:54 Quote

Geregistreerde deelnemer #2
Deze schilder en verfspetter Mod is op zich totaal iets anders.
Ook de speel stijl is heel anders. Met pisboogjes beetje richten.
Tegenstanders snel zien. Beetje dichterbij sluipen en die gamer taggen met een verfspetter.

Verschil tussen de guns is erg groot zodat hoger rank gamers flink voordeel hebben.
De variant op speltypen is oke. De nieuwe mappen zijn grafisch van slechte kwaliteit.
Ik krijg hierbij het oude SoF II beeldgevoel. Tenopzichte van de standaard mappen van CoD4 is de grafisch kwaliteit een stap terug. Maar dat is meestal altijd zo met eigen gemaakte mappen.
Het geluid is zeer rustig. Geen grote explosies, knallende claymores en granaten. Zeer rustige ingame sounds.
Aantal mappen zijn te weinig.

Voor af en toe wil ik deze mod wel eens voor de fun en gein gamen maar zeer zeker niet op regelmatige basis.

BeFree
Terug omhoog
KPeetje
07 feb 2009 - 12:27 Quote

Geregistreerde deelnemer #4
Gisteren ook voor het eerst paintball mod gespeeld.
Ik moet zeggen dat ik er van te voren weinig van voor stelde. Misschien dat het daarom voor mij erg meeviel.
Ook hielp de score mee aan het gevoel.
Het komt immers niet vaak voor dat je Animal een pak rammel kan geven.

Verder is het qua grafische kwaliteit niet hoogstaand en kom je hier en daar wat "muurtjes" tegen in lage struiken etc. Toch is het mi iets beter gesteld met het beeld dat SOFII, maar wel weer minder aangekleed. Voor een homemade mod is het zeker acceptabel.
Verder is het voordeel van hogere rangen tov lagere rangen mbt wapens vele male groter. Als je dit vergelijkt met de mod warfare, dan zijn de verschillen in paintball te groot.

Overall een geinige variant om af en toe te spelen, zolang de rangen onderling niet te veel verschillen.

This old fart is still trigger-happy
Terug omhoog
KPeetje
07 feb 2009 - 22:27 Quote

Net nog heeeeel even met Animal COD4 paintball-mod gespeeld en wat aangepassingen in de paintball server doorgevoerd.
Nu kan je gewoon de normale levels spelen, maar dan in paintball mod.
Hiermee zijn de grafische "klachten" ook weer opgelost.

Terug omhoog
Animal
07 feb 2009 - 23:53 Quote

Paintballen in de orginele mappen is een stuk leuker dan bij geleverde paintball mappen.

Eigenlijk een veel leuker iets geworden nu.
Waarom weet ik nog niet, maar in de orginele mappen werd het paintballen opeens ook een stuk spannender.

BeFree
Terug omhoog
KPeetje
08 feb 2009 - 10:33 Quote

Wat Animal bedoelt is dat hij niet meer een pak slaag krijgt en dat alles weer als vanouds is.
Iedereen doet mee, maar Animal wint
Effe zonder dollen .... Je merkt dat Animal nu aan de boogballen is gewend en fragged er weer vrolijk op los.
Voor mij was 06 feb dus een mooie dag, die ik nog tot in lengte van dagen zal koesteren. s

Terug omhoog
Animal
08 feb 2009 - 15:22 Quote

KPeetje schreef ...

Wat Animal bedoelt is dat hij niet meer een pak slaag krijgt en dat alles weer als vanouds is.
Iedereen doet mee, maar Animal wint

Bijna goed.
Want vanmorgen kreeg ik weer een pak slaag.
En nu van Cybers.

Naam...............Score

Cyberratta.......20
Animal.............8
JoDo................4

BeFree
Terug omhoog

Snelle reactie:

Begin nieuwe discussie

Ga naar:     Terug omhoog

Publiceer deze discussie: rss 0.92 Publiceer deze discussie: rss 2.0 Publiceer deze discussie: RDF