| Dutch Fun Server :: Forums :: Games :: CoD 4 Modern Warfare |
|
<< Voorgaande discussie | Volgende discussie >> |
| Cod 4 iw3mp.exe werkt niet meer | ||
![]()
|
|
|
Moderators: Dutchfunserver, Animal, Wappieboy, KPeetje
|
| Auteur | Bericht | ||
| Mayvik |
| ||
![]() Geregistreerde deelnemer #15 Geregistreerd: 17 jan 2009 - 16:22berichten: 4 | iw3mp.exe werkt niet meer, dit kreeg ik onderlaatst toen ik cod 4 wou gaan spelen. na alles geprobeert te hebben (opnieuw instal update etc.) kwam ik tot de ontdekking dat ik eerder mijn headset aan mijn moeder head uitgeleend en er dus niks meer in mijn geluids kaart zat. dus ik mijn headset weer hard handig terug geeist en deze weer ingeplugd, vervolgens waren alle problemen op gelost en kon ik weer gamen groeten MAYVIK.... | ||
| Terug omhoog | | ||
| Animal |
| ||
![]() ![]() Geregistreerde deelnemer #2 Geregistreerd: 17 jan 2009 - 16:12berichten: 400 | OF OOK EEN OPLOSSING IS: 1. druk op links onder start tekentje 2. configuratie scherm 3. hardware en geluiden 4. geluid 5. druk op opnemen 6. rechter muisknop uitgeschakelde apparaten weergeven 7. stereomix inschakelen 8. geen stereomix is alle andere inschakelen BeFree | ||
| Terug omhoog | | ||
| Dutchfunserver |
| ||
![]() ![]() Geregistreerde deelnemer #1 Geregistreerd: 17 jan 2009 - 15:00berichten: 146 | SUPER TIP VAN CYBERRETTA...... Opnieuw DirectX 9.0.c installeren. Gewoon over de oude heen knallen. OOK als je Vista met Direct 10 hebt draaien. Dan gewoon eigenwijs zijn en die DirectX 9.0.c installen. Bij JoDo was dat de enige oplossing die werkte. BeFree | ||
| Terug omhoog | | ||
| Animal |
| ||
![]() ![]() Geregistreerde deelnemer #2 Geregistreerd: 17 jan 2009 - 16:12berichten: 400 | Met grote regelmaat werkt bij JoDo de iw3mp.exe niet meer in de game CoD4. Wat de oorzaak hiervan is, is niet bekend. Alleen de oplossing van de nieuwste DirectX 9.0.c er weer opzetten helpt. Die kun je bijvoorbeeld van je dvd schijf CoD5 WaW afhalen. BeFree | ||
| Terug omhoog | | ||
| Voodoochild |
| ||
![]() Geregistreerde deelnemer #16 Geregistreerd: 27 mrt 2009 - 15:10berichten: 64 | Wat bij mij heeft geholpen is SKYPE verwijderen.. Ik had regelmatig deze foutmelding, na het verwijderen van skypre heb ik nergens last meer van... | ||
| Terug omhoog | | ||
| Animal |
| ||
![]() ![]() Geregistreerde deelnemer #2 Geregistreerd: 17 jan 2009 - 16:12berichten: 400 | Inderdaad zou dat het ook wel eens kunnen zijn. Want er zijn meldingen dat er iets is tussen CoD4 en de microfoon ingang of instelling. Maar Skype verwijderen? Proggie dat daggelijks veel wordt gebruikt. Wordt lastige keuze dan. Tanks voor de tip Voodoo BeFree | ||
| Terug omhoog | | ||
| Voodoochild |
| ||
![]() Geregistreerde deelnemer #16 Geregistreerd: 27 mrt 2009 - 15:10berichten: 64 | Het klopt inderdaad dat het ergens fout gaat met de geluidskaart, het schijnt dat de realtek kaarten er het meest last van hebben.. Verder is het programma X-fire ook een boosdoener om ervoor te zorgen dat de iw3mp.exe niet meer naar behoren werkt... | ||
| Terug omhoog | | ||
| Anoniem |
| ||
| Gast | dus xfire verwijderen?? | ||
| Terug omhoog | | ||
| Animal |
| ||
![]() ![]() Geregistreerde deelnemer #2 Geregistreerd: 17 jan 2009 - 16:12berichten: 400 | Je kan het in ieder geval proberen om xfire te verwijderen als je een iw3mp.exe error hebt in CoD4. BeFree | ||
| Terug omhoog | | ||
![]()
|
|