| Dutch Fun Server :: Forums :: Games :: Nieuws & overige games |
|
<< Voorgaande discussie | Volgende discussie >> |
| DFS CoD 4 movie | ||
![]()
|
|
|
Moderators: Dutchfunserver, Animal, Wappieboy, KPeetje
|
| Auteur | Bericht | ||
| Animal |
| ||
![]() ![]() Geregistreerde deelnemer #2 Geregistreerd: 17 jan 2009 - 16:12berichten: 400 | Ik heb laatste twee weken een paar actie momenten opgenomen tijdens het gamen in de DFS CoD 4 server. Dat waren voornamelijk allemaal golden gun en messen momenten. Onder deskundige uitleg van KPeetje heb ik na drie dagen sleutelen een klein test filmpje eruit weten te proppen. Het maken van dit eerste probeersel smaakt naar meer. Wie weet ga ik binnenkort voor deel twee. film bestandje kun je hier vinden. [ Bijgewerkt 27 apr 2009 - 19:49 ] BeFree | ||
| Terug omhoog | | ||
| Cyberretta |
| ||
![]() Geregistreerde deelnemer #10 Geregistreerd: 17 jan 2009 - 16:19berichten: 22 | Jeetje ik wist niet dat ik zo goed was!!!! hihihihhi Grrr Cybertje | ||
| Terug omhoog | | ||
| KPeetje |
| ||
![]() ![]() Geregistreerde deelnemer #4 Geregistreerd: 17 jan 2009 - 16:14berichten: 146 | "Deskundige uitleg" ..... nou ja ...... In ieder geval zie ik dat je een aantal dingen al vlot eigen hebt gemaakt. Wat ik best wel sterk vind is je keuze voor muziek. Meestal hoor je keiharde rock of soms ook trance. Jij kiest voor iets relaxt. Geheel in sync met je persoonlijkheid. Toch zie ik wel wat dingen waaraan gesleuteld moet worden, maar die ik nu nog niet kan verklaren (in game geluid out of sync naar mate de film verloopt). Maar ..... voor een eerste poging is dit geheel niet slecht. Als ik kijk naar mijn eerste film, dan is dit al vele en vele malen beter. Dat geeft veel hoop voor de toekomst!!! Ik moet ook zeggen dat ik ook zin krijg om weer een film te maken , maar de tijd hiervoor ontbreekt me (dit doet best wel pijn). Wie weet kunnen we een co-productie maken. We zien wel. Ga in ieder geval door en ik geef je graag support. [ Bijgewerkt 28 apr 2009 - 18:05 ] This old fart is still trigger-happy | ||
| Terug omhoog | | ||
| Animal |
| ||
![]() ![]() Geregistreerde deelnemer #2 Geregistreerd: 17 jan 2009 - 16:12berichten: 400 | Yeahhh, Samen een filmpje maken. We maken er een Co productie van en het wordt dan een spectaculaire film met fantastische special effect en veel gekke dingen erin. Ik heb van de clan al 3 uur nieuw film materiaal. Wil alleen nog de raket werper van Erik, wat meer granaat en C4 acties. dus Yep, deel twee in samenwerking met KPee. gaaf. [ Bijgewerkt 30 apr 2009 - 06:32 ] BeFree | ||
| Terug omhoog | | ||
| Animal |
| ||
![]() ![]() Geregistreerde deelnemer #2 Geregistreerd: 17 jan 2009 - 16:12berichten: 400 | Op TeamSpeak heb ik toch wat adviezen en tips gekregen voor het tweede deel van de DFS CoD4 filmpje. Binnenkort zal ik weer gaan beginnen met deel twee te maken. De adviezen waren. 1. Beeld en audio synchroniseren. 2. Gamma naar beneden 3. Meer game variatie 4. Snellere actie wisselingen 5. Meer romantiek 6. Sex toevoegen 7. Hardcore toevoegen 8. Wat meer special effecten In het volgende filmpje zullen alle tips en adviezen verwerkt worden. Later meer info in dit draadje. [ Bijgewerkt 30 apr 2009 - 19:04 ] BeFree | ||
| Terug omhoog | | ||
| Animal |
| ||
![]() ![]() Geregistreerde deelnemer #2 Geregistreerd: 17 jan 2009 - 16:12berichten: 400 | Inmiddels al 55 Gigabyte en drie uur aan Co4 film verzameld. Ben ideetjes aan het bedenken. Tips en trics voor in die film te verwerken zijn welkom. Of wie heeft leuke ideetjes hoe het script of onderdeel van het script van de film er zou kunnen uitzien. BeFree | ||
| Terug omhoog | | ||
![]()
|
|