| Dutch Fun Server :: Forums :: Games :: Nieuws & overige games |
|
<< Voorgaande discussie | Volgende discussie >> |
| Mooie Tv | ||
![]()
|
|
|
Moderators: Dutchfunserver, Animal, Wappieboy, KPeetje
|
| Auteur | Bericht | ||
| Dutchfunserver |
| ||
![]() ![]() Geregistreerde deelnemer #1 Geregistreerd: 17 jan 2009 - 15:00berichten: 146 | Erg mooi TV'tje van 117 cm. Extra specs erop. Is dat wat voor VooDoo???? [ Bijgewerkt 25 nov 2009 - 21:52 ] BeFree | ||
| Terug omhoog | | ||
| D-ztroy |
| ||
![]() Geregistreerde deelnemer #7 Geregistreerd: 17 jan 2009 - 16:17berichten: 14 | over de prijs spreken ze wel niet, dus dat zal een goede cent kosten Play nice and have fun!!!!! URL link | ||
| Terug omhoog | | ||
| Voodoochild |
| ||
![]() Geregistreerde deelnemer #16 Geregistreerd: 27 mrt 2009 - 15:10berichten: 64 | Hij kost €1285.- Ben 2 weken geleden in Belgie geweest bij de IKEA in Wilrijk. Tegenover de IKEA zat een electronicawinkel, de naam moet ik je even tegoed houden. Maar ik dacht dus dat alles in Belgie altijd goedkoper was.......dat is met vuurwerk wel zo Daar koste deze lcd €1999.- !!!!!!! Opzich vind ik €1285 een redelijke prijs voor een LED 117cm | ||
| Terug omhoog | | ||
| Voodoochild |
| ||
![]() Geregistreerde deelnemer #16 Geregistreerd: 27 mrt 2009 - 15:10berichten: 64 | De kogel is door de kerk !!!!! Het is alleen NIET de samsung led geworden......... Ik ben toch voor het merk gegaan waar ik in eerste instantie voor ging. Het is de Sony KDL46Z4500 geworden. 46" (117cm) 200 HZ Full HD Ben er erg blij mee én kan iedereen deze tv aanraden ! Door de 200HZ Motion Flow loopt alles zoals de oude CRT TV'S dat ook weergaven. Geen haperingen tijdens snelle actie films of sportwedstrijden. En via een bluray ziet het er helemaal geweldiig uit !!! Laat de winter nu maar komen ! [ Bijgewerkt 06 dec 2009 - 19:08 ] | ||
| Terug omhoog | | ||
![]()
|
|