| Dutch Fun Server :: Forums :: Games :: CoD 6 Modern Warfare 2 |
|
<< Voorgaande discussie | Volgende discussie >> |
| Game Review | ||
![]()
|
|
|
Moderators: Dutchfunserver, Animal, Wappieboy, KPeetje
|
| Auteur | Bericht | ||
| KPeetje |
| ||
![]() ![]() Geregistreerde deelnemer #4 Geregistreerd: 17 jan 2009 - 16:14berichten: 146 | Zojuist heb ik de campaign mode uitgespeeld. Ik moet zeggen dat het er fantastisch uitzag en soepel wegspeelde. Dit laatste nadat ik wat grafische settings had aangepast (zie andere topic). Toch had ik na het uitspelen van het laatste campaignlevel 1 duidelijk gevoel. Dat was: Nu al ?!? Als ik terug denk aan COD4 MW, dan had ik het idee dat die langer duurde. Dus ik heb nu een beetje een leeg gevoel. Hopelijk dat de Spec Ops mode dit goed gaat maken. [ Bijgewerkt 05 dec 2009 - 13:50 ] This old fart is still trigger-happy | ||
| Terug omhoog | | ||
| KPeetje |
| ||
![]() ![]() Geregistreerde deelnemer #4 Geregistreerd: 17 jan 2009 - 16:14berichten: 146 | Inmiddels heb al even geroken aan de Spec Ops mode. Aardige variant die je met 2 man kan spelen. Lijkt me wel eens aardig om te doen. Maar helaas blijkt het dus niet een vervolg te zijn op de campaign mode. Hierbij blijft het lege gevoel van MW2 bestaan. DIt wordt vooral gevoed als je net het laatste level uitgespeeld hebt. Nicolai geeft dan net aan dat hij nog wel een safehouse weet en alles wijst dus op een volgend level. Waarschijnlijk zal het vervolg van het verhaal pas komen bij MW3. De zoveelste merchandising truc van Infinity Ward? Al met al had ik mij qua verhaal er meer van voorgesteld. Toch kan ik nog wel eventjes voort. Immers ik moet nog de nodige intel items vinden en ik kan nog een keer op een hoger level spelen. Ook wil ik eens MP gaan spelen, maar helaas heb ik al de nodige minpunten daarover gehoord en gelezen. We zullen zien ...... [ Bijgewerkt 06 dec 2009 - 22:01 ] This old fart is still trigger-happy | ||
| Terug omhoog | | ||
| KPeetje |
| ||
![]() ![]() Geregistreerde deelnemer #4 Geregistreerd: 17 jan 2009 - 16:14berichten: 146 | Een paar keer MP gespeeld en helaas werden een aantal minpunten bevestigd. Je wordt na het selecteren van een gametype automatisch in een server geflikkerd. Ook kan je geen favorieten aanmaken, zodat je nog eens terug kan gaan naar die leuke gezellige gamers die daar altijd spelen. Het wordt steeds individueler en zal op termijn het hele clangebeuren uitsterven. Jammer, maar vooral ook arrogant van IW. Qua gameplay speelt het wel aardig soepel en zien de mappen er mooi uit. Ik wil nog eens een eigen server opzetten, met password en kijken of we daar nog een beetje het clangevoel in kunnen beleven. Dit onder voorwaarde dat er meerdere clanmembers mee willen spelen. Naast MP ook SpecOps gespeeld met een Friend (Animal). Dit was een leuke variatie en ook soms confronterend. Het gaf een heel andere beleving, omdat je nu samen moet werken. Erg leuk om te doen. Zelfs Animal had er plezier in. Het confronterende was dat we niet zo goed in het samenwerken zijn. Vaak deden we al iets, voordat we eea af hadden gestemd. Dat bleek killing voor het spelen van de stealth mappen. Maar dit onderdeel vind ik dus wel een succes. This old fart is still trigger-happy | ||
| Terug omhoog | | ||
| Animal |
| ||
![]() ![]() Geregistreerde deelnemer #2 Geregistreerd: 17 jan 2009 - 16:12berichten: 400 | Op verzoek om wat uit te proberen heb ik de game weer geïnstalleerd. 20 minuten later was ik weer aan het gamen. Naast alle slechte belevingen en irritaties met deze game heb ik dus inderdaad - zoals KPee het al aan gaf - een leuke pluspunt gevonden. Ik heb met mijn Friendje gezellige fun gehad in die PecOps. Maar dan in de type game waarmee je online met z'n tweetjes tegen de computer aan het gamen bent. Inderdaad is het proberen samen te werken want doe je dat niet, .... is het erg snel GameOver. lol hihihi.ll [ Bijgewerkt 08 dec 2009 - 17:16 ] BeFree | ||
| Terug omhoog | | ||
| Animal |
| ||
![]() ![]() Geregistreerde deelnemer #2 Geregistreerd: 17 jan 2009 - 16:12berichten: 400 | Nu in server bij KPeetje lopengamen.Met wachtwoord erop. Het werkt maar er is dus geen server lijst van. Degene die server draait zal iedereen moeten uitnodigen om met z'n alle in CoD6 te lopen knallen. Was wel effe leuk. BeFree | ||
| Terug omhoog | | ||
| KPeetje |
| ||
![]() ![]() Geregistreerde deelnemer #4 Geregistreerd: 17 jan 2009 - 16:14berichten: 146 | Als host is de werkwijze van mapwisselen allemaal handwerk. Je kan geen mappencycle maken of mappen aanklikken als je de server start. In vergelijk met hoe we het gewend zijn is dit een 10-tal jaren terug in de tijd. Armoedig dus. De gameplay goed en snel. De mappen die je kan kiezen bevatten zowel mappen die wel als niet bekend zijn vanuit de singleplayer. Er zijn voor het instellen wat summiere instelmogelijkheden, die je niet kan opslaan. De settings blijven staan gedurende het draaien van de server. Ik vind het best leuk om MP te spelen, omdat de mappen ed nog het nieuwe en verfrissende effect hebben. Echter ik verwacht dat als dat gevoel afneemt en daarmee de zin om MP te spelen zal afnemen. Dit vanwege het feit dat het draaien als host veel te veel handmatig is en omdat clanmembers afhankelijk zijn van uitnodigingen van de host. Vanwege dit laatste punt ben ik nog benieuwd of je ook in een server (met password) kan stappen, als de host in je friends list staat (en je het password weet uiteraard). Dus zeg maar jezelf uitnodigen. Als dit niet mogelijk is het erg omslachtig voor de clanbeleving. [ Bijgewerkt 12 dec 2009 - 11:20 ] This old fart is still trigger-happy | ||
| Terug omhoog | | ||
| KPeetje |
| ||
![]() ![]() Geregistreerde deelnemer #4 Geregistreerd: 17 jan 2009 - 16:14berichten: 146 | Inmiddels weer wat weekjes verder en weer wat wijzer (nou ja....). Ik heb een aantal keren nu de SpecOps in Co-op modus gespeeld en ik moet zeggen dat deze erg leuk zijn om te doen. Zelfs bij herhaling. Het gaat ook intussen wat beter, dat samenwerken en het geeft echt een extra dimensie aan het spel. Dus die SpecOps in Co-op modus is echt een aanwinst en daarmee een aanrader. This old fart is still trigger-happy | ||
| Terug omhoog | | ||
![]()
|
|